n-Track Studio 6.1.1 Build 2685
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->




n-Track Studio 6.1.1 Build 2685 اگر مایل به ضبط صدا و یا ویرایش فایل های صوتی هستید یکی از نرم افزار های که میتواند کمک زیادی به شما بکند نرم افزار N-Track Studio میباشد که دارای قابلیت های متنوع و گسترده ای می باشد .

نرم افزار n-Track Studio  کامپیوتر شما را به یک استدیوی صدا تبدیل میکند . ضبط ، ویرایش، ترکیب صدا ها ، اضافه کردن افکت های صوتی ، پردازش صدا ورودی ، و همچنین ساخت Audio CD ویا  MP3 CD همه بخشی از توانمندی های این نرم افزار است .نرم افزار N-Track Studio  کارگاه صوتی  چند کاناله است که کامپیوتر شما را به یک استودیو ی  ضبط  صدا تبدیل میکنه  . شما میتوانید ضبط ، پخش و بازپخش ، ترکیب کانال های صدا ، انجام افکت های صوتی قدرتمند روز ، پردازش صدا در لحظه ورود ، ترمیم صدا های تخریب شده و بی کیفیت و ویرایش آن را با قدرت و به صورت پیشرفته انجام دهید . این برنامه از ضبط صدا ی 24bit-192 khz  و کارت صدارهای چند کاناله کاملا پشتیبانی می کند . و قدرت زیادی نیز در ساخت CD های صوتی دارد .





Digital Audio Editor 7.6.0.252
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->



 


همه شما CD های موسیقی دارید که می خواهید این آهنگ ها را بر روی هارد خود داشته باشید و یا توسط اینترنت این آهنگ ها را در اختیار دوستانتان قرار دهید.

نرم افزار Digital Audio Editor 7.6.0.252 ابزاری قدرتمند جهت کار با فایل های صوتی که توسط آن می توان صداها را از انواع ورودی ها دریافت و پس از ضبط به ویرایش و میکس آن ها پرداخت و نهایتاً آن ها را در فرمت های گوناگون ذخیره نمود. این برنامه از تمامی فرمت های صوتی پشتیبانی کرده و پس از باز کردن فایل های صوتی در برنامه قادر است تا به ویرایش، میکس و یا گذاشتن افکت های گوناگون نظیر انعکاس صدا، اکو، Chorus و ... بپردازد. همچنین در صورت تمایل می توانید مستقیماً از طریق محیط برنامه به رایت فایل های صوتی بر روی CD/DVD پرداخته و یا آن ها را از طریق ایمیل برای شخص دیگری ارسال نمایید. همچنین برنامه شما را قادر می سازد تا هر عملی را به آسانی بر روی فایل مورد نظر اعمال کنید که بعد از شروع کار با نرم افزار متوجه آسانی کار با آن خواهید شد. این نرم افزار محصول شرکت DigitalSmart Soft Development می باشد.


FL Studio 9.7.0
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 


 

FL Studio 9.7.0 مخفف (Fruity Loops Studio) يک ايستگاه کارى و کامپيوترى صوت ديجيتال (Digital Audio Workstation) مى‌باشد که توسط Didier Dambri، مؤسس شرکت نرم‌افزارى Image-Line ساخته شده است و از آن براى ساخت موسيقى‌هاى ريتميک و بر پايه‌ى الگو (Pattern-Based) استفاده مى‌شود. عواملى مانند محيط کاربرپسندانه‌ى FL Studio، امکان ساخت سبک‌هاى مختلف موسيقى (Hip-Hop، Electronica، Techno و ...) و عدم نياز به دانش خاصى در زمينه موسيقى، سبب شده‌اند که اين نرم‌افزار در ميان دوستداران موسيقى ديجيتال شناخته شده باشد و کاربران تازه‌کار و حرفه‌اى را به سمت خود جذب کند.


شبیه سازهاى صدا

FL Studio، شامل 13 ابزار تولید کننده صدا (synthesizer) است که صداى آلات مختلف موسیقى را شبیه سازى می کنند و سازهاى مجازى مختلفى را مانند گیتار اکوستیک و الکترونیک، پیانو و ... در اختیار شما قرار می دهد. بدین ترتیب امکان تولید هر نوع صدایى بصورت مجازى وجود خواهد داشت.

 



MAGIX Digital DJ 1.0
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->



MAGIX Digital DJ 1.0 امروزه تعداد نرم افزارهای دی جی روزبه روز در حال افزایش است. این نرم افزارها امکاناتی مشابه آنچه می توان در یک سیستم دی جی داشت را در اختیار کاربر قرار می دهند و انجام کارهای خلاقانه را به عهده کاربر می گذارند تا با بهره مندی از امکانات و ابزارها موسیقی مورد نظر خود را هرطور که می خواهد تغییر دهد.اگر به هردلیلی نیاز می خواهید کارهایی را که یک DJ انجام می دهد بدون هزینه انجام دهید بیش شکMAGIX Digital DJ یکی از بهترین گزینه های پیش رو خواهد بود. این نرم افزار کامپیوتر شما را به یک سیستم دی جی پیشرفته تبدیل می کند که همه امکانات یک سیستم دی جی را خواه برای افراد مبتدی و خواه برای افراد حرف ای فراهم می سازد. امکاناتی نظیر صفحه میکس مجازی ، بخش میکس اتوماتیک و بسیاری دیگر را می توان از جمله امکانات وسیع این نرم افزار دانست. راحتی می توانید فایل های صوتی خود را به آن منتقل کنید و موسیقی را آنگونه که می خواهید تغییر دهید. از جمله موارد قابل ذکر در مورد این نرم افزار امکان استفاده افراد مبتدی از این نرم افزار بدون دانش قبلی است که می تواند یک امتیاز مثبت برای هر نرم افزاری باشد.



Winamp Pro 5.601 Build 3091 + portable
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


Winamp 5.601 Build 3091 يک پخش کننده‌ سريع و انعطاف پذير صدا و تصوير مى باشد که کار خود را با بالاترين کيفيت انجام مى دهد. اين نرم افزار قدرتمند قابليت پخش فايلهاي صوتي شما با پسوندهايOGG, AAC, WAV,MOD, XM, S3M, IT, MIDI, etc, mp3 و فايلهاي تصويري با فرمتهاي AVI, ASF, MPEG, NSV را به خوبي اجرا ميكند.
شما ميتوانيد به جذابيت اين نرم افزار اضافه كنيد. با اضافه كردن پوسته هاي بسيار زيبا به اين برنامه ميتوانيد از آن لذت ببريد.قابلتهاي اضافه شده به اين ورژن از نرم افزار مي توان به به موارد زبر اشاره كرد: رقص نور های جذاب، کتابخانه فایلهای صوتی، پشتیبانی از رادیو و تلویزیون اینترنتی، تبدیل سی دی های صوتی به mp3 و رایت سی دی اشاره کرد.